50%
50%

Ducati Hypermotard 1100
2007 - 2013

+

Kawasaki Z900 RS
2017

+

Remis!

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013) vs Kawasaki Z900 RS (2017)

Opinia Video o Ducati Hypermotard 1100

Test video

Opinia Video o Kawasaki Z900 RS

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 3

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Osiągi

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013)
Kawasaki Z900 RS (2017)
Moc max.
95 KM / 7750 rpm
111 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
99 Nm / 5500 rpm
98.6 Nm / 7700 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
220 km/h
220 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
12.4 L
17 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pół-pływająca 305mm, radialne zaciski czterotłoczkowe Brembo typu monoblok
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Tył
ABS
brak
tak
ABS

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
1078 ccm
948 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11.8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1455 mm
1470 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
187 kg
210 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Rama

Zawieszenie

Przód
w pełni regulowany widelec Marzocchi typu USD z powłoką DLC, średnica lagi 50 mm, skok 195mm;
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Przód
Tył
Aluminiowy wahacz jednostronny z łącznikiem progresywnym, w pełni regulowany monoshock Öhlins, skok 154mm;
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki Z650 (2020 - 2023)Kawasaki Z900 RS (2017)

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Triumph Bonneville T120 (2016)Kawasaki Z900 RS (2017)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Kawasaki Z900 RS (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności