50%
50%

BMW S1000RR
2012 - 2014

+

Suzuki GSX-S 1000GT
2019

+

Remis!

BMW S1000RR (2012 - 2014) vs Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Opinia Video o BMW S1000RR

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-S 1000GT

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.8 vs 5.0
Bezawaryjność:
3.8 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 3.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW S1000RR (2012 - 2014) vs Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Osiągi

BMW S1000RR (2012 - 2014)
Suzuki GSX-S 1000GT (2021)
Moc max.
193 KM / 13000 rpm
152 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112 Nm / 9750 rpm
106 Nm / 9250 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie rzędowym, 4 zawory na cylinder, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 4-cylindrowy w układzie rzędowym, chłodzony cieczą, DOHC, 4 zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
999 ccm
999 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
12,2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
półautomatyczna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe, QuickShifter w standardzie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2056 x 826 x 1138 mm
2140 x 825 x 1215 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1422 mm
1460 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
202 kg
226 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu bridge,
grzbietowa z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, średnica widelca 46 mm, skok 120 mm
widelec upside-down, średnica goleni 43 mm, regulowane wstępne napięcie sprężyny oraz tłuminie dobicia i odbicia
Przód
Tył
aluminiowy wahacz dwustronny, pełen zakres regulacji, skok 130 mm
amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowe, regulowane napięcie wstępne sprężyny, oraz tłumienie odbicia
Tył

Hamulce

Przód
hydrauliczny, 2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcze pływające, średnica 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
hydrauliczny, pojedyncza tarcza, pływający jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
opcjonalny (masa z ABS 204.5 kg)
tak, w standardzie
ABS
Pokaż wszystkie

BMW S1000RR (2012 - 2014)Ducati Panigale V4 (2018)

BMW S1000RR (2012 - 2014)Aprilia RSV4 1100 Factory (2019)

Kawasaki Ninja 1000 SX (2020)Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

BMW S1000RR (2012 - 2014)Suzuki Katana (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności