Spalanie: 2.54
Dodaj
Ilość raportów: 7

Spalanie Bajaj Pulsar 125

Minimalne: 2.09

Średnie: 2.54

Maksymalne: 3.35

Opinie o Bajaj Pulsar 125

Opinia: 4.2/5

Liczba głosów: 9

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.2
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 3.6
Ocena: 5/5 |
Bardzo żwawy i oszczędny
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
2019-06-04 18:15:13 | Autor: Amino
Potwierdzam. Zakupiłem 14.05. Pierwszy motocykl i pierwsza skrzynią biegów (do tej pory mały skuterek Kymco). Pierwsze tankowanie po 314 km bo zszedł już cały pasek stanu paliwa na kontrolce. Przy pojemności baku 10,5 litra wlałem dokładnie "pod korek" 7,58 litra... Zatem przy mojej "ekonomicznej" jeździe, gdzie jeszcze niedawno silnik gasł mi na każdych światłach bo nie wchodziło mi ruszanie i dynamiczna zmiana biegów, miałem jeszcze około 3 litrów rezerwy. Jak dla mnie bajka. Wprawdzie nie mam do czego porównać, a po tak krótkim czasie ciężko traktować moje zdanie poważnie, ale jak dla kogoś kto nie miał nigdy motocykla jest mi naprawdę łatwo się zaprzyjaźnić z tym sprzętem. Super sprawa dla kogoś z kat. B
Ocena: 5/5 |
Kupiłem go ponieważ ma najlepszy stosunek ceny do mocy i jakości wśród salonowych maszyn. Kiedy go kupiłem nie umiałem nic. Trzy nieudane próby ruszenia i za czwartą już poszło. Potem było miasto i nauka jazdy która okazała się dla laika dość prosta do wstępnego opanowania. Brak wyświetlacza biegów doskwierał mi przez pierwsze 20km a potem zaczęło się już jakoś tak samo z siebie układać... Pierwsze nawyki trzymania nogi w gotowości do zrzucenia lub podbicia biegu. Potem jazda i ćwiczenia koordynacji biegów prędkości i składania się w zakrętach i tu zaskoczenie. Pulsarowe opony dają radę nawet na lekko wilgotnym asfalcie... Wibracje od silnika są ale wyczuwalne jedynie na podnóżkach co w dłuższej perspektywie może dawać się we znaki jak podróż trwa więcej niż 100km w jedną stronę ale da się z tym żyć w tej cenie. Silnik to żwawa jednostka która rwie jak na 125cm3 bardzo dobrze, przy mojej masie 75kg można powiedzieć że wstydu nie robi. Prowadzenie jest takie "rowerowe" i skłania do dynamicznej jazdy. Hamulce. Przedni bardzo dobry, nożny niczego sobie, oba wyhamowują motocykl według przeznaczenia. Amortyzacja to kolejna mocna strona motocykla. Po dziurach i nierównościach idzie jak dzik po szyszkach. Na równych asfaltach jest poprawnie i może wtedy brakować odrobiny twardości z przodu jeżeli ktoś lubi dynamicznie pokonywać zakręty. Jakość plastików bardzo dobra, dobra a miejscami niestety średnia. Z montażem jest identycznie. Najsłabiej jest z elementami zakrywającymi akumulator i analogicznie druga strona z cięgiełkiem do otworzenia siedziska pasażera. Anty skid to genialne rozwiązanie które dwa razy już uratowało mi tyłek przy "awaryjnym hamowaniu" przed chamstwem drogowym... Czy kupiłbym go jeszcze raz? Zdecydowanie tak. Czy go polecam? Oczywiście. Na dotarciu pali niecałe 3 litry (2,8). Na pochwałę zasługuje planowany sensowny cykl serwisowy motocykla po którym widać że mamy do czynienia z założenia poważną maszyną w swojej klasie. Papierowy filtr oleju w chińskich motocyklach to rzadkość a tu jest. Suma zalet i wad daje w moim przypadku wynik dodatni. Cena adekwatna do tego co otrzymujemy.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
2021-04-07 14:40:13 | Autor: Kutakinte
Zapomniałem dodać że skrzynia biegów nie należy do tych super precyzyjnych, zdarza się że bieg nie wejdzie oraz od czasu do czasu trzeba "poszukać" N. Nie jest to jednak nagminne, raczej incydentalne.
Ocena: 5/5 |
szybki jak na 125, z dobrym przyśpieszeniem, oszczędny w rozsądnej cenie sprzęt. do miasta idealny - bardzo wąski i pewny w prowadzeniu, idealnie radzi sobie w korkach
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Użytkuje pulsarka od kilku miesięcy jako pierwszy motocykl zdecydowałem się właśnie na niego i nie żałuję. Przebieg 3tys nie miałem z nim do tej pory żadnych przygód, wszystko chodzi jak należy. 12 koników daje radę, ładnie zbiera się do licznikowej setki . Nie mam porównania z innymi maszynami ale nie zrazilo mnie do dalszej przygody z moto i kursu na kat A ? do nauki i małych wypadów jak najbardziej polecam . Jeśli chodzi o skrzynie biegów nie miało jeszcze miejsca żeby któryś bieg nie wskoczył choć 2 razy zamiast neutrala wbiła się dwojeczka w ciągu po za tym nic się nie działo, a więc mogę polecić z czystym sumieniem .
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 |
8,83kw at 8500 0,068 kw/kg takie dane są w homologacji dla tego motocykla
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Szczerze polecam, idealny na pierwszy motocykl, lekki bardzo łatwy w prowadzeniu, trzeba jednak zaznaczyć ze przy tym jest dość niski i mały dla kogoś 175cm wzrostu nawet ciut za mały choć myślę że przy pierwszym motocyklu dodaje to trochę pewności bo nie przytłacza gabarytami. Jest to też plus gdyż przy treningach z wolnymi prędkościami można sobie pozwolić na agresywniejsze manewry gdyż bez problemów można go "złapać". Silnik żwawy w zupełności wystarcza do prędkości dla poczatkującego, skrzyni biegów rzeczywiście zdarza się nie wrzucić biegu , ale jedynie na postoju, wystarczy jednak nawet lekko popuścić sprzęgło bez ruszania i wskakuje , luz momentami trudny do znalezienia ale nie ma dramatu. Przedni hamulec ostry i działa skutecznie, co do tylnego jest raczej symboliczny nadaje się raczej do trzymania na światłach co jest też plusem bo łatwiej dozować hamulec i sprzęgło podczas ruszania pod górkę bez obaw że łatwo zadławimy silnik. Jazda w deszczu nie sprawia problemów tym bardziej na suchym. Spalanie symboliczne. Wygląd - no cóż, są ładniejsze lecz ogólnie stosunek ceny do mocy i jakości rekompensuje wygląd :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Hej, jestem motocyklowym przedszkolakiem i kupiłem Pulsara 300 km temu. Moim skromnym zdaniem, sprzęt jest dopracowany, uniwersalny, funkcjonalny i dający dużo frajdy z jazdy. Dałem przejechać się maszynom dwóm kolegom, którzy są doświadczonymi motocyklistami i wyrażali się bardzo pochlebnie o Pulsarze. Śmigam po asfalcie i po lasach i łąkach, nie ma problemu. Co do bezawaryjności to się nie wypowiadam, bo to nowy sprzęt, ale patrząc na niego, mam wrażenie dopracowanego sprzętu. Podświetlane manetki, wzorowe oświetlenie, lampa-wydawało by się że oczywista oczywistość, ale przeglądając opinie na temat innych moto, to wcale to takie oczywiste nie jest. Dla mnie dobrze dobrze wydane pieniądze.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 2/5 |
strasznie nim trzesie na wyzszych predkosciach
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2020-07-09 19:21:10 | Autor: Gość
U mnie coś takiego nie występuje.
rozwiń

Dane techniczne Bajaj Pulsar 125

Osiągi

Moc max.
12 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
11 Nm / 6000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
10.5 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1325 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
121 kg
Wysokość kanapy
800 mm

Zawieszenie

Przód
Teleskopowe
Tył
Nitrox Shock Absorber

Hamulce

Przód
1 x 240mm
Tył
Bębnowy
ABS
CBS

Silnik

Typ
4-suwowy, chłodzony powietrzem, 4-zaworowy, jednocylindrowy, SOHC, Fl
Pojemność skokowa
124 ccm

Eksploatacja Bajaj Pulsar 125

Opony

Opona przód
2.75 - 17
Opona tył
100/90 - 17

Junak Racer 125 (2017)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Honda CB125R (2018)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Romet Z-One S 125 (2017)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Hyosung GV 125C Aquila 2012Bajaj Pulsar 125 (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności