Pozostałe Generacje Modelu Yamaha YZF-R125

Opinie o Yamaha YZF-R125 125

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 38

Silnik: 4.4
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Najlepsza 125 w historii
Odpowiedz | Przydatna (19) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
Genialne moto, mój pierwszy ideał ;) spalanie bajka, wygląd nieziemski, a kładzie się w zakrętach jak szalona. W dodatku to przyspieszenie, dla mnie najlepsza.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Przyspieszenie nie powala ale zdecydowanie jedna z najszybciej przuspieszających 125 4T. Wygląd przyciąga, hamulce mogą zaskoczyć, tarcza 292mm z przodu wychamowuje świetnie, tylne koło mogłoby być deczko szersze, ciężko wyczuć moment uślizgiwania się tylnego koła. Brak możliwości regulacji klamek powoduje lekke niezadowolenie lecz Yamaha ma mnóstwo zamiennieków z tą możliwością. Motocykl przyciąga uwagę, dzwięk jednak nie zadowala i powoduje że każdy wie że jest to 125. Lusterka "podobno" są małe aczkolwiek widziałem wszystko podczas jazdy i składania się . Trzeba uważać jednak przy składaniu na "rant" opony, gdyż w większości przypadkach jest ona "niedotarta". Jeżeli chodzi o wszystkie guziki to nawet 8 letnia 125 nie ma uszkodzeń, jedynie gumy na manetkach sprawia wrażenie "styranej"
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
mam go od tygodnia, na razie tylko mogę mówić w samych superlatywach ;)
Do 100 km/h mały dzikus, wkręca się na obroty jak oszalały, wyrywa do przodu, na początku na każdych światłach ruszałem z przednim kołem lekko w górze ;)
po tych 100 km/h już topornie przyspiesza do ok. 125 km/h.
Pali śmieszne ilości paliwa - komputer pokładowy pokazuje spalanie 2,1 litra / 100km przy 109 km/h przy 7 tys. obrotów na 6 biegu,
moje średnie spalanie to 1,8 litra na 100km wg komputera.
Przyciąga wzrok i niewtajemniczonym będzie się wydawało że to jakaś 600tka albo litr ;)
przez to głupie sytuacje z tego wychodzą, np. jak jedziesz sobie spokojnie krajówką ok. 100 km/h i auto przed Tobą zjeżdża Ci na prawo bo myśli, ze go zaraz jakiś fajny przecinak wyprzedzi przy akompaniamencie litrowej szlifierki :P a tu już elastyczność powyżej 100km/h jest słabiutka,
no i weź wytłumacz mamie, że nie chcesz zostać dawcą, bo to nie jest prawdziwy ścigacz :D
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (2)
2020-10-31 09:29:53 | Autor: Biniu - Biniowóz
Teraz, po przejechaniu ok. 4500km mogę potwierdzić, że najlepiej sprawdzi się w miejscach gdzie jeździ się do max 100kmh - jest wąski, lekki i żwawy ze startu. W mieście i w korkach, jak i na podmiejskich pustych drogach jest bardzo przyjemny. Nie wyrywa koła do góry - kwestia wyregulowania linki sprzęgła i nauki startu. Spalanie przy wykorzystaniu pełnych osiągów - ok. 2,7 do 2,9 litra na 100km. Prędkość maksymalna to 135kmh, ale to jest jego mechaniczna granica, bo wtedy mruga odcina na 6 biegu. Jednak nie da się na co dzień dotrzeć do tej granicy - na płaskim pojedziecie max 125kmh. Co więcej, powyższe wartości podaje z licznika, bo na GPS, przy maksymalnej prędkości, jest jakieś 10kmh mniej. Dźwięk na seryjnym tłumiku - jedynie kręcona powyżej 7-8 tysięcy może zwracać uwagę. Oczywiście postawiony obok litra albo 600 nie będzie porównania. Na wolnych obrotach - cichutki traktorek. Jednak nie polecam jakiś akcesoryjnych wydechów - strasznie pierdzą, robią tylko wstyd na mieście ;)
Ocena: 5/5 |
Za*ebisty moto, mimo, że to tylko 125 cc to daje rade. Serdecznie polecam
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Miło mnie zaskoczył dzwięk silnka - spodziewałem się kosiarki, a tu ładne burczenie (brakuje do np. 500-tki ale i tak jest OK), Przyśpieszenie jest w porządku, asfaltu nie zawija, ale też nie liczysz czasu w tygodniach (120 wyciąga bez problemu, z górki to i pewnie 130 by poszła ),hamulce dobre – szybko się można zatrzymać bez ingerencji ABS i wylecena przez kierownice. Spalanie na poziomie 2L robi robote. Wzrok przyciąga i gdyby nie dźwięk silnika byłby dla wielu osób nie do odróżnienia od „wiekszych” braci.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Bardzo dobry motocykl dla osób które posiadają prawojazdy kategorii A1, niby 125 a wygląda jak 600 oraz niskie spalanie w granicach
2/2,5 L /100km
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Jest serio sztos miałem i polecam
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Komfort z jazdy.
Składa się w zakręty jak głupia.
Trzeba mieć żeby zrozumieć
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
ogien na tloki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Prawie wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetny motorcykl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
najlepsza 125 jaka tylko może być nie wygląda na 125 jak jest akcesoryjny wydech brzmi fajnie jedyną wadą to że korek wlewu wyciąga sie w całości . ale to szczegół w porównaniu do tego co daje ten motocykl. fajnie reaguje na gaz i jak na 4t dość dobrze sie zbiera. wadą też są kiepskiej jakości plastiki. w poliftach fajny wyswietlacz lcd który pokazuje przydatne info takie jak spalanie średnie, aktualne, czas jazdy itd. Mega poelcam szczególnie dla 16-latka.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Fajne przyspieszenie, małe spalanie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Pozycja wygodna dobre przyśpieszenie ludzie głowę obracają i chamulce pierwsza klasa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jestem właścicielem rocznika 2014 bez abs. Nie narzekam, jako początkujący uważam, że to świetny pomysł jak na początek. Udało mi się ze spalaniem zejść do średniej 1,7 l/100km
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Najlepszy sprzęt w klasie 125 nie licząc 2t
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
motocykl posiadam już jakiś czas na początku myślałem że pozycja w motocyklu będzie nie wygodna jednak przy 200km zrobionych w około 2h nie bolały mnie ręce i dalej wygodnie siedziałem motocykl nie grzał się jechał cały czas bardzo ładnie silnik według mnie najlepszy z pośród 125 posiadałem już kilka motocykli tej pojemności takie jak honda CBR, Duke czy Suzuki i Yamaha wydaje mi się najprzyjemniejsza wzrok też przyciąga gdzie nie przejadę wszystcy się za nią oglądają tak więc polecam ten motocykl nie tylko na pierwszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jedna z lepszych, jak nie najlepsza 125 w swojej klasie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Piękna maszyna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 1/5 |
Mało mocy dużo plastików oto cała yzf r 125
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 2/5 |
Niewygodna i ładna to tyle
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (22)
Ocena: 1/5 |
Ma problemy ze smarowaniem
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (28)
Ocena: 1/5 |
Jest słabym szczeniackim motorem tak jak Honda CBR
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (42)
rozwiń
Spalanie: 2.56
Dodaj
Ilość raportów: 35

Spalanie Yamaha YZF-R125 125

Minimalne: 2.01

Średnie: 2.56

Maksymalne: 3.42

Dane techniczne Yamaha YZF-R125 125

Osiągi

Moc max.
15.0 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
12.4 Nm / 8000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
11.5 L

Silnik

Typ
4-suwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
1955 x 680 x 1065 mm
Rozstaw osi
1355 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
140.0 kg
Rama
typu Delta box

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok zawieszenia 130 mm
Tył
zawieszenie typu monoshock, skok 118 mm

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 292 mm
Tył
pojedyncza tarcza 230 mm
ABS
dostępne egzemplarze z ABS

Eksploatacja Yamaha YZF-R125 125

Opony

Opona przód
100/80-17M/C (52H)
Opona tył
130/70-17M/C (62H)
Ciśnienie z przodu
180 kPa
Ciśnienie z tyłu
200 kPa (225 kPa przy obciążeniu ponad 90 kg)
Koło przednie
17M/C x MT2.75
Koło tylne
17M/C x MT3.75

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
0.9
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
1.0
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-30, 10W-40, 10W-50, 15W-40, 20W-40, 20W-50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Zębatka przednia
14
Zębatka tylna
48
Luz łańcucha
35~35

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
1.0
Zbiornik rezerwowy
0.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)Aprilia RS4 125

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)KTM RC 125 (2014)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)Yamaha YZF-R125 125 (2008 - 2013)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności