Spalanie: 5.26
Dodaj
Ilość raportów: 17

Spalanie Yamaha XT 660X

Minimalne: 4.38

Średnie: 5.26

Maksymalne: 6.65

Opinie o Yamaha XT 660X

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 15

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 4/5 |
silnik nie jest mocarny tak żeby startować ze sportami spod świateł... ale nie do tego został stworzony, na koło stawia przy 15-20 km/h (świetnie ciągnie od dołu) więc świetny do nauki przy małych prędkościach, bezawaryjny i wytrzymały. wibracje mogą przeszkadzać niektórym ale po jakimś czasie można się przyzwyczaić. wykonanie może wydawać się kiepskie, ale to po prostu przez to jak ten motocykl został zaprojektowany ,,ma być prosto tanio i skutecznie". jeden z najlepszych dual sportów swoich lat ze względu na kapitalną wygodę na dłuższą trasę (choć tutaj przydaje się podwyższona szybka) a jak ktoś chce się nauczyć latać na zakrętach to niejednego sporta może wyprzedzić. jak dla mnie najlepszy motocykl na pierwszy sprzęt gdzie przyszły rider przetestuje czy woli teren czy szosę czy tor a może wypad do hiszpanii
Odpowiedz | Przydatna (35) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jeżdżę XTeką od 2 lat, kupilem jako sprzet na a2, jest to moj trzeci motocykl i twierdze, ze o tym sprzecie mozna mowic uzywajac samych superlatywów. Mam zalozone 2 dominatory, mi odpowiadaja jednak jest naprawde glosno. Na przelotach jeszcze zwieksza sie elastycznosc silnika, jeszcze czuc lepsze zbieranie sie z dolu, na kolo na 2gim biegu przy predkosciach 30-40 idzie bez problemu. Podobno doswiadczeni "kolarze" podciagną ten sprzet rowniez z 3ciego biegu. Mankamentem z pewnoscia sa wibracje. Sadzilem ze na pewno nie beda one mi przeszkadzaly, jednak nie jest to tak, ze sa one calkowicie nieszkodliwe dla kierowcy. Na dluzszych trasach nieco mecza, ale da sie przezyc ;) Silnik faktycznie z zalozenia mialbyc łopatologiczny, niezbyt wysilony ale wytrzymaly i tak tez jest. Jezdzilem 3 xtekami i kazda miala tez ten mantkament, ze silnik od czasu do czasu lubi sie "zachłysnąć", podejrzewam ze taka to juz cecha singla o tak duzej pojemnosci. Polecam. Szerokosci ;)
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (4)
2016-07-08 01:22:28 | Autor: Seaborg7
dodam jeszcze, ze spalanie opisane tutaj nizej jest mocno przesadzone, mam 20 lat, lubie poszalec moto, srednią mam 6 litrow, a wiekszego jak 6,7 nie osiagnalem. Na trasie 120-130kmh miesci sie w 5,5l
Ocena: 5/5 |
Yamahe XT posiadam od 3 lat, jest to wersja R.
SPALANIE: Moje max spalanie(łąki, lasy) to 5l może 5,5l na 100km. W trasie udało mi się zejść do 3,5l aż sam się zdziwiłem. I to jazda z pasażerem najczęściej 120km/h jednak zdarzało się też momentami 160km/h.
WYGODA: Trasa 450km praktycznie ciągłej jazdy(30min przerwy w połowie drogi). Jazda stała się trochę udręką. 200km można bezproblemowo nim przejechać czerpiąc pełną przyjemność z jazdy. W dłuższe trasy przeszkadzają trochę głośne wydechy, nawet jeśli nie boli nas głowa.
GŁOŚNY: Wydechy LeoVince dają ładny basowy dźwięk.
WAGA: Niby 180kg lecz ja przy wzroście 172cm i wadze 62kg daje rade go przeciągnąć w terenie mimo sporego wysiłku. Wiec motocykl mogę polecić każdemu ;)
Na koło idzie jak koledzy pisali od 37-47km/h(na dwójce).
Według mnie nowoczesny wygląd przyciąga mocno uwagę ludzi :)
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Ciekawy pojazd ale dla ludzi ceniących dojechać nad jezioro nad sam brzeg lub w dalszą trasę jednak spokojną bo jest wysoki i powyżej 120kmh wieje wieje oj wieje.... jeśli chodzi o wygłupy to odpada bo za ciężki jak na supermoto. Jak dojdzie wydech klasy akropovic i czip to zaczyna robić się fajnie :)
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (3)
2021-06-25 11:18:39 | Autor: Gość
Akropovic i czip.. ?‍♀️
Ocena: 5/5 |
Śmigam xtx od dwóch sezonów. Moto idealne na miasto po szutrach też daje radę. Spalanie 4.5-6 . Na trasy trochę męczące bo 160 170 to prędkość bez komfortu.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetne moto, jako pierwsze nadaje się idealnie. Z akrapem puszcza fajne bąki przy redukcji. Po wyjeciu dbkillerów przeżywam drugą miłość. Na trasie jest średnio jeśli chodzi o wiatr nawet z wysoką szybą, więc albo cichy hałer albo stopery. Mocy w mieście i na krajowkachówkach wystarcza, ale przy ciaglej jeździe 150kmh jeden cylinder daje o sobie znać. Nie żeby się coś strasznego działo ale czuć, drgania i że xt to sie nie podoba. Wizualnie przedni klosz mógłby być ładniejszy, taki bardziej pionowy no i kufry tez średnio do niego pasują. Daje radę na szutrach jak i w gestrzszym lesie a masa jest do opanowania. Już miałem go sprzedawać ale chyba jeszcze polatam sezon i przesiadka na super tenere 1200.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu.
Odpowiedni sprzęt dla osób powyżej 175, który zapewni niezłego banana na twarzy. Wybacza błędy na ulicy, w terenie już tak nie jest, raczej nie polecał bym na 1 moto dla nowicjuszy. Pomimo małej ilości koni, nm robią swoje.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Muchmuch
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Posiadam ową xtx i chciałbym dodać ze vmax to nie 170 a 186 które zrobiłem nie raz :) pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (7)
Ocena: 5/5 |
Krecik
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Dane techniczne Yamaha XT 660X

Osiągi

Moc max.
47 KM / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
58 Nm / 5250 rpm
V-max
170 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15 L

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, amortyzatory sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 200 mm
Tył
typu monocross, wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator, tłumienie gazowo-olejowe, skok 191 mm

Hamulce

Przód
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk
Tył
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk

Silnik

Typ
czterosuwowy, jednocylindrowy, SOHC, chłodzony cieczą,
Pojemność skokowa
660 ccm
Stopień sprężania
10.0:1
Układ zasilania
elektryczny wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 865 x 1210 mm
Rozstaw osi
1490 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
173 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
186 kg
Rama
stalowa, typu Diamond

Eksploatacja Yamaha XT 660X

Opony

Opona przód
120/70 R17M/C 58H
Opona tył
160/60R17M/C 69H
Ciśnienie z przodu
210 kPa (przy obciążeniu do 90 kg), 220 kPa (przy obciążeniu powyżej 90 kg),
Ciśnienie z tyłu
210 kPa (przy obciążeniu do 90 kg), 230 kPa (przy obciążeniu powyżej 90 kg),

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
2.5
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
2.6
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W/40, 10W/30, 15W/40, 20W/40, 20W/50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Zębatka przednia
36
Zębatka tylna
75
Luz łańcucha
40~55

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
1.0
Zbiornik rezerwowy
0.3
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

BMW F 650GS (2000 - 2007)Yamaha XT 660X (2004 - 2015)

Yamaha XT 660X (2004 - 2015)Aprilia Pegaso 650 (1992 - 2012)

KTM LC4 640 (1998 - 2007)Yamaha XT 660X (2004 - 2015)

Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)Yamaha XT 660X (2004 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności