Spalanie: 7.18
Dodaj
Ilość raportów: 21

Spalanie Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Minimalne: 5.99

Średnie: 7.18

Maksymalne: 10.85

Opinie o Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 25

Silnik: 4.9
Hamulce: 3.8
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 |
Nie ma, nie było i nie będzie lepszego motocykla niż Hayka ????
Odpowiedz | Przydatna (20) | Nieprzydatna (10)
2019-12-23 09:35:35 | Autor: Dyro
Jak sprzedałem moja od razu posiwiałem...
2022-05-16 13:19:18 | Autor: Samuel
Hayka ?
Ocena: 5/5 |
Jeździłem 5 lat, jeden z najlepszych motocykli do turystyki i na co dzień.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Super motocykl.napewno nie dla początkujących.duzo mocy i jak na tą pojemność dobre spalanie.praktycznie do minusow jedynie można zaliczyć znikające opony i klocki.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Tylko te hamulce..
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
2005 r do 140 nie da się jeździć najlepiej jeździ się powyżej 150
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Jeżdżę i nadal będę nią jeździć aż do momentu kiedy nie dam rady na nią wsiąść
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |

Mega super moto miałem rk9 i czekam teraz na nowy model
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Uniwersalna maszyna. I na koło wstaje. Do szybkiej turystyki rewela
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Busa rulez!!!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Super motocykl. Jezdzaca legenda prędkości. W długie trasy w miarę wygodny dla mnie jak i pasażerski choć podnozki mógłby być niżej umiejscowione. Osiągi rewelacyjne oraz spalanie również do zaakceptowania. W końcu stać cię na hayke to i stać na paliwo. Jedynie układ chamulcowy lekko do poprawki choć stalowy oplot pomaga dużo.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Dobre odanie mocy do masy
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Całokształt.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Moment obrotowy super, wygodna pozycja. Dużym minusem hamulce
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Marzenie!!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
A ja kupiłem jako 1 moto wbrew obiegowym opiniom. Szukałem Bandita 1250, a przypadkiem trafiłem na ten sprzęt i zakochałem się. Później już szukałem głównie Hayabuzy. Mierzę 180cm/ 95kg i mam dość krzepy żeby się nie martwić masą, ale ta jest przecież zbliżona do Bandita. Za to pozycja za kierownicą, niższy motocykl i twardsze zawieszenie, do tego elastyczny silnik - to wszystko dla mnie to bajka. Poza tym cieszy mnie sprzęt dopracowany technicznie a tu jednak inżynieryjnie jest to klasa. Bardzo szybko przekonałem się, że Hayabusa nie zabija tymi 175KM, tylko najczęściej brak wyobraźni kierującego. Moc i moment są, ale odkręcanie manetki daje wystarczająco czasu do namysłu - przeciwnie do motocykli typowo sportowych, lub nawet niskobudżetowych V-ek o poj. 600cm. Podoba mi się tu elastyczność jaką daje taki silnik, a przy wyższych prędkościach w bezpiecznych warunkach (dobra nawierzchnia, pogoda, miejsce) stabilność prowadzenia. Dla porównania miałem okazję przejechać się Yamahą R1 z prędkością prawie 200km/h po autostradzie i jednak zdecydowanie bezpieczniej czuję się na Hayabusie choć R1 to fantastyczna maszyna. Każdy ma też swoje preferencje, umiejętności i budowę ciała, itp. Uważam że motocykl trzeba dopasować, nie sugerować się wyłącznie opiniami innych. Np. bardzo doświadczony kolega który kupił Hayę 2gen. i jest niższy ode mnie od razu pozmieniał to i owo żeby odprężyć pozycję bo również narzekał na nogi. Mnie natomiast taka pozycja bardzo pasuje i czuję się jak przyklejony do tego motocykla. W sumie też nie jeżdżę na długie wyprawy. Używam Hayki na codzień. W mieście nie jest to jaszczurka-zwinka, ale przez korki przejeżdżam bez żadnego problemu i nie jest to męczące. Co dokucza latem, to bardziej ten żar od silnika. Spalanie też średnie jakie widzę u siebie to 8.4l, nie zszedłem niżej choć jeżdżę dość spokojnie. Kiedy przebijam się przez miasto, jest to najczęściej 1 bieg, ruszanie i zatrzymanie. I to drenuje bak.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Motocykl rewelacja. Do typowego miasta trochę męcząca pozycja, trasa - super. Większość narzeka na hamulce - odpowiednio serwisowane dają radę, nie ma tragedii. Spalanie jak na taką pojemność i możliwości - rewelka. Polecam
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 |
Du... nie urywa , cierpią nogi przy dłuższych podróżach.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Legenda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Na pierwszy i ostatni motocykl się nadaje
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 4/5 |
popsuje trochę statystyki bo niestety motocykl jest gorszy niż myślałem, dla mnie osobiście zawsze chciałem mieć Hayke i miała być kolejnym krokiem na przód po VFR 800, ale przejechałem się kumpla Hayką na szczęście nim sprzedałem swój, silnik super, wygląd i pozycja za kierownicą spoko w sumie tyle z pozytywów hamulce bieda prowadzenie względem VFR powiem że słabe, ale tylko z tego względu że jak nim jechałem to wymagał ode mnie takiego zaangażowania jak bym jechał litrowym ścigaczem, a nie tego oczekuję od motocykla na wycieczki do tego jeszcze z plecakiem, więc ja się tym moto mocno rozczarowałem ale to dla tego że szukałem mocniejszej VFR a dostałem po prostu ścigacza.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (5)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Osiągi

Moc max.
175.0 KM / 9800 rpm
Max. moment obrotowy
138.0 Nm / 7000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.0 s s
V-max
306.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L

Silnik

Typ
DOHC, 16 zaworów, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
Stopień sprężania
11.0:1
Układ zasilania
wtryski, Mikuni Denso Fuel Injection

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-biegowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2140 x 740 x 1155 mm
Rozstaw osi
1485 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
215.0 kg
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary

Zawieszenie

Przód
widelec telskopowy, amortyzatory sprężynowe, w pełni dostosowalne
Tył
gazowo-olejowe, w pełni dostosowalne

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 320 mm, sześcio-tłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, dwu-tłoczkowe zaciski

Eksploatacja Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
190/50 ZR17

Układ Smarowania - Olej

Zalecana klasa lepkości
10W/40

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch #530

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2007)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Yamaha FJR 1300A 2013

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Yamaha V-MAX (2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności