Pozostałe Generacje Modelu Kawasaki ER-6n

Opinie o Kawasaki ER-6n 650

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 21

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 4/5 |
Bardzo fajny motocykl na początek, bardzo zwinny i lekki. Pomimo że jeżdżę nim trzeci sezon to nie odczuwam niedoboru mocy. Przy dynamicznej jeździe pali średnio 5l. W trasie udało się zejść do 3.6l ( prędkości średnio 100-110). Jedyna rzecz jaka nakłania mnie do zmiany to brak owiewki no i trochę to że jest już dla mnie trochę mały gabarytowo. Hamulce nie są super ale dają radę. Silnik ma super dynamike, w trasie redukować trzeba tylko podczas wjazdu do miasta :p
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
idealny na początek czy też do miasta lub turystycznej jazdy, czasami potrafi pokazać pazur
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!Moj pierwszy powazny motocykl ,kupil deny sie nie Sabin bone szkole takie mielismy .Zjezdzilem nim Cala Danie kilka razy ,nakręciłem sporo km i mogę powiedzieć ze ten motocykl jest SUPER pod każdym względem ,wystarczająco mocy ,mega wygodna kanapa -w jeden dzień przejechałem 960km,bezawaryjny ,gorąco polecam ,zwłaszcza na pierwsze moto :))) LWG
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2017-08-10 17:27:04 | Autor: Gość
Zapomiałem o baku -dość malutki zbiornik raczej nie zachęta na dalsze wycieczki 15,5 L ale nadrabia małym spalaniem :)
Ocena: 5/5 |
Witajcie. Mam Er6-n fakt jeden sezon ale jestem już w stanie cos powiedzieć. Motocykl jest bardzo dobra maszyna dla początkującego zaczynajacego przygodę na poważnych dwóch kółkach. Prowadzenie jest bardzo intuicyjne motocykl nie walczy z nami na zakrętach prowadzi się bardzo lekko. Silnik może nie zaskakuje v-maxem ale bardzo dobrze przyspiesza bardzo dobrze czuje się na środkowej jak i wysokiej partii obrotów. Spalanie ? Z tym jest tak : ile wleje tyle spali ale przy delikatnej jeździe jest to 5 litrów ale przy ostrym heblowaniu potrafi 7 8 litrów zjeść. Hamulce jak na motocykl tej klasy są moim zdaniem dobre. Spełniają oczekiwania dozowalnosc jest bardzo wyczuwalna. Serwisów poważnych nie miałem więc nie wiem jak z dostępnością i cena części. Jestem świeżym posiadaczem kat. A2 i wybór Kawy był że względów iż mało ich dostrzegłem i też to że są raczej bezawaryjne albo żądło kiedy się psują. Czekam na waszą recenzję tego motocykla. Pozdrawiam Łukasz
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
glupie pytanie mam.... gdzie w er6 jest zamek od siedzenia ? jak się je zdejmuje ? bo pacze i pacze i nie widze
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2017-10-16 16:55:54 | Autor: Gość
Nachyl się i dobrze popatrz jest od spodu od strony nadkola mała dziurka w której kryje się stacyjka :p
Ocena: 5/5 |
Sam mam er-6n już 4 lata i na miasto super lekki,wąski i zwinny motocykl - polecam. Poza miastem jak nie macie szybki szyja będzie boleć jak to w nejkedach. Mocniejsze heble by się też przydały ale z drugiej strony ani mały ani lekki sam nie jestem ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Super motocykl na początek przygody z jednośladem. Wady wiatr i hamulce. Zalety masa frajdy i bezawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Super maszyna :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Fantastyczny motocykl, na oryginalnym wydechu serca głosem nie podbije ale jakikolwiek akcesoryjny i już słychać ten ryk! ;D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko. Bardzo fajny motocykl ☺
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Jeździłem na kursie, dosyć duże drgania miał ( ręce bolały ) a poza tym to Super :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 |
Jeździłem na kursie, dla początkującego może być, ale generalnie bez szału, do tego ten wygląd... :P
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (9)
rozwiń
Spalanie: 5.03
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Kawasaki ER-6n 650

Minimalne: 4.20

Średnie: 5.03

Maksymalne: 6.36

Dane techniczne Kawasaki ER-6n 650

Osiągi

Moc max.
71.1 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
66.0 Nm / 6700 rpm
V-max
200.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15.5 L

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 41 mm, skok zawieszenia 120 mm
Tył
pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, 125 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa 182 kg)

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
649.0 ccm
Stopień sprężania
11.3;1
Układ zasilania
2x 38mm Electronic Fuel Injection Keihin

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 785 x 1095 mm
Rozstaw osi
1405 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
178.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
196.0 kg
Rama
typu diamond, stal o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie

Eksploatacja Kawasaki ER-6n 650

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60ZR17

Układ Smarowania - Olej

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch, O-ring

Układ chłodzenia

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki GSF 650N Bandit (2007 - 2012)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności