Spalanie: 6.79
Dodaj
Ilość raportów: 32

Spalanie Honda CBR 600F4

Minimalne: 5.56

Średnie: 6.79

Maksymalne: 8.89

Opinie o Honda CBR 600F4

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 51

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 |
Świetny motocykl dla mieszkańców miast, wygodny jak na krótkie przejażdżki jak i na długie wycieczki. W tym góruje nad wszystkimi. Moze nie ma takich osiągów jak inne typu r6 czy ninja ale poprostu jest SUPER WYGODNY. Koszty napraw i eksploatacji są dużo niższe niż o konkurencji, tanie i łatwo dostepne części na polskim rynku a do tego naprawde bezawaryjny. Posiadam i nie zamienię na żaden inny ❤
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Motocykl godny polecenia. Bezawaryjny, oszczedny, i tani w eksploatacji juz trzeci sezon i brak usterek. Jak trzeba to spokojny i wygodny, ale pokazac pazurki potrafi. Jednym slowem do tanca i do różanca. Tylko na dzien dobry polecam wymiane wydechu na cokolwiek innego niz fabryka i kn, wtedy pracuje jak przykazał, bo bez tego ani rusz.
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Polecam motocykl. Dla mnie nie ma zbyt wielu wad. Siedzi się super jak na tego klasę motocykl. Znacznie lepsze prowadzenie, jak w np r6. Mocy nie brakuje, spalanie nie przeraża. Jest to mój pierwszy motocykl. Z rozwagą spokojnie sobie poradzicie. Moc rozkładana liniowo znacznie pomaga w ogarnięciu motocykla. Dobry na dłuższe trasy, można komfortowo jeździć z drugą osobą. Honda to Honda :)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Pierwszy raz jak na nią wsiadłem od razu się zakochałem. Były problemy z rozrządem (klekotał) ale wymiana napinacza załatwiła problem. Uważam, że to nie jest awaria a po prostu eksploatacja. Pozycja to dobry kompromis pomiędzy sportem a lekką turystyką. 2 lata temu spakowałem centralny kufer, boczne sakwy i pojechałem na południe Chorwacji. Motocykl nie zawiódł mnie ani razu chociaż obawiałem się regulatora napięcia (naczytałem się że potrafi padać). Zamierzam zmienić sprzęt na bardziej turystyczny ale CBR zachowam bo na pewno zatęsknię za nią któregoś dnia :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Najlepszy motocykl jakim jeździłem. Jest wszechstronny i to w nim kocham. Po co mi motocykl hardkorowo sportowy, którego mocy i tak nie wykorzystam na drodze.
Cbr mocy nie brakuje, też jej nie wykorzystacie, chyba, że przy wyprzedzaniu.. Idzie bardzo sprawnie. A spalanie całkiem znośne 5.5 przy dość przepisowej jeździe
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Naprawdę godny polecenia motocykl. Silnik działa bez zadnych zarzutów. Wkręca się liniowo na obroty. Potrafi spalić zarówno 5l jak i 8l na 100 km. Zwinny i niezbyt duży, pozycja jedna z najwygodniejszych w tej klasie motocykli.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2022-06-11 23:27:23 | Autor: Hondziarz
Pełna zgoda. HONDA GÓRĄ
2023-05-17 10:28:53 | Autor: Mati
Z tym liniowym oddawaniem mocy się nie zgodzę, od 10k rpm to jest wariat :D
Ocena: 4/5 |
ogólnie szybki dosyć przewidywalny jednak świeżak lub ktoś bez oleju w głowie może sobie i komuś zrobić krzywde bo jednak 110 kucy robi robote.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Przede mną i Cbr f4 już sezon, jest to pierwszy większy motocykl w moich rekach, silnik oceniam na bardzo glupoto-odporny, wrecz nie do zajechania, Hamulce nie raz wyratowaly z opresji, lecz nie sa az tak agresywne jak w przypadku np. gsx-r, co do bezawaryjnosci, nie wliczajac obowiazkowych regulacji to przez okres uzytkowania poki co wymienilem regulator napiecia (byl jeszcze oryginalny a moto z 99r) Frajda z jazdy: do 7tys spokojna, lagodna, powyzej Cbr pokazuje drugie oblicze, przy odpowiednim dodaniu gazu "idzie na koło"- 1/2 bieg. Chociaz jesli dajemy w rure od samego poczatku to granica 7tys jest prawie ze nieodczuwalna, Cbr przyspiesza caly czas tak samo zjawiskowo. Przyciaganie wzroku: coz ciezko powiedziec, gsxr czy r6 bardziej zwracaja uwage, lecz wlasnie to do Cbr wiekszosc ludzi podchodzi i pyta. Moze kwestia koloru. Jestem pewien ze kto kupi ten nie będzie żałował.
Pozdrawiam :)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (7)
Ocena: 5/5 |
Jak dla mnie dużo plusów
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetnie skręca (jak każdy sport). Oplot plus dobre klocki = świetne hamulce. Ogólnie motocykl bardzo fajny. Dużo frajdy na winklach jak i na prostej. Wdzięczna i fajna maszyna.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bardzo fajny motocykl dla osób zaczynających przygodę z większymi maszynami
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Polecam świetny motocykl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Wszystko OK z motocyklem, tylko te problemy z ladowaniem Ehhh
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 1/5 |
Nie polecam
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (14)
2022-02-10 00:20:22 | Autor: Jaro
Ale konstruktywna opinia.. kogoś chyba zazdro zżera,że Hondy utrzymują ceny
rozwiń

Dane techniczne Honda CBR 600F4

Osiągi

Moc max.
110 KM
Max. moment obrotowy
65 Nm
V-max
260.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

Hamulce

Przód
2x 296mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe
Tył
220mm, 1 tłoczkowy zacisk
ABS
nie

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC,
Pojemność skokowa
599.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
Gaźniki

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
Rozstaw osi
1390 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
Rama
Aluminiowa

Eksploatacja Honda CBR 600F4

Opony

Opona przód
120/70 ZR17 M/C (58W)
Opona tył
180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu
2,5 bar
Ciśnienie z tyłu
2,9 bar

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.7
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia
16 zębów
Zębatka tylna
45 zębów
Długość łańcucha
108 ogniw
Luz łańcucha
25~35

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.7
Zbiornik rezerwowy
0.3
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha YZF600 600 Thundercat (1996 - 2003)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności